Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Κτήματα Γάμου

Γεια σας και πάλι.
Το Σαββατοκύριακο, είπα να ασχοληθώ με το θέμα της δεξίωσης του γάμου μου.
Βασικά, από την Παρασκευή ξεκίνησα, αλλά πιο πολύ το Σάββατο.
Έκανα μια πολύ μεγάλη έρευνα, τόσο από περιοδικά, αλλά και από το internet. Περισσότερο προσανατολίζομαι για κάποιο ανοικτό χώρο, ώστε να κάνω την δεξίωση γάμου, σε κάποιο κτήμα γάμου.
 Έτσι λοιπόν, ξεκίνησα την αναζήτηση. Είδα αρκετά κτήματα, αλλά όσο περισσότερα είδα, τόσο πιο πολύ μπερδευόμουν. Σε άλλα κτήματα γάμου δεν μου άρεσε ο χώρος, σε άλλα δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω οικονομικά. Εκεί όμως που πραγματικά εντυπωσιάστηκα, ήταν από ksktimata. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα σε επαφή με την συγκεκριμένη εταιρεία, κάτι θετικό διέκρινα. ίσως να φταίει και το πανέμορφο site τους. Εκεί είδα πολλά κτήματα γάμου και ενθουσιάστηκα.
Ήταν ότι ακριβώς ήθελα.
Να δω μερικά από τα καλύτερα και πιο μαγευτικά κτήματα γάμου, που φυσικά να τηρούν πολύ αυστηρές προδιαγραφές και από εκεί να διαλέξω ποιο πληρεί τις ανάγκες μου και την αισθητική μου, για τον γάμο μου.
Πισίνες, φοίνικες, μεγάλοι χώροι με γκαζόν και φυσικά πολύ εντυπωσιακές κλειστές αίθουσες, για την περίπτωση χειμωνιάτικου γάμου.
Το θέμα τωρα ομως είναι, οτι αν και προγραμμάτιζα τον Γάμο μου, στον Άγιο Κωνσταντίνο Γλυφάδας, τώρα με όλα αυτα τα πανέμορφα γραφικά εκκλησάκια που είδα στα κτήματα γάμου, το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, να κάνω και το Μυστήριο του Γάμου σε κτήμα και όχι μόνο την Δεξίωση.
Φυσικά, τηλεφώνησα στα κτήματα γάμου και έκλεισα ραντεβού, να μιλήσουμε από κοντά.
Σε λίγες μέρες, θα τα ξαναπούμε. Θα σας γράψω το αποτέλεσμα την συνάντησης μου και τα κτήματα γάμου που επισκεφτήκαμε.
Και φυσικά και εσείς, μην σταματάτε την αναζήτηση σας για τον τέλειο γάμο, τον γάμο των ονείρων σας. Μόνο εσεία ξέρετε, πως θα γίνει ο γάμος σας μοναδικός.







1 σχόλιο: