Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Στολισμός γάμου

Έχω καιρό να γράψω με την πορεία των προετοιμασιών, γιατί πραγματικά τρέχω να προλάβω.
Αυτή την περίοδο, ασχολούμαι με το θέμα στολισμός γαμου.
Είναι πολύ βασικό και αυτό το κομμάτι των ετοιμασιών ενός γάμου. Και περιλαμβάνει τον στολισμό της εκκλησίας και τον στολισμό της Δεξίωσης. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, ειναι να απευθυνθείτε σε σοβαρούς επαγγελματίες ανθοπώλες και ανθοδέτες,  έτσι ώστε να δείτε δουλειά τους και να ακούσετε τι εχουν να σας προτείνουν για τον στολισμό του δικού σας γάμου.
Πρεπει να εχετε υπόψην σας, οτι κάθε στολισμος διαφερει και επίσης κάθε εκκλησία  ειναι διαφορετική, οπότε και απιτει διαφορετικό στολισμό. Οποτε πρεπει να πατε στην εκκλησια και να σκεφτειτε τι λουλουδια και τι σημεία της εκκλησίας θέλετε να στολίσετε.
Μια συμβουλή που μου ειπε ενα ανθοπωλείο, ειναι οτι καλύτερα ειναι να προτιμήσετε λουλουδια εποχής, ώστε να μειωθεί το κόστος. Παίζει ρόλο και η ανθεκτικότητα των λουλουδιών, αν σκεφτείτε οτι οι περισσότεροι γάμοι γίνονται καλοκαίρι και τα λουλούδια πρέπει να αντέξουν απο την εκκλησία και να πάνε και στην δεξίωση, φρέσκα και ζωντανα.
Ρόλο στον στολισμό και τα χρώματα παιζει και η εποχή που θα γινει ο γάμος. Αλλα χρώματα έχουμε στα λουλούδια και τον στολισμό το καλοκαιρι, αλλα τον χειμώνα και αλλα την άνοιξη και το φθινόπωρο. Το καλοκαίρι, ο στολισμός ειναι πιο έντονος σε χρώματα, ενώ τον χειμώνα μπορουν να γίνουν διάφορες συνθέσεις με κλαδιά και υφάσματα.
Αυτο πάντως που είδα σε ολα τα ανθοπωλεία που μου προτειναν στολισμό εκκλησίας, ειναι το λευκό χρώμα που παιζει παντού. 
Ρόλο επίσης στον στολισμο πιαζει και το που γινεται ο γαμος. Αν γινεται σε εκκλησια μεγαλη ή μικρο εξωκλήσι, αν γινεται κοντα στην θάλλασα, σε κτήμα, στο βουνο ή στην πόλη. Ολα παιζουν τον ρόλο τους και για τα λουλουδια αλλα και για την διακόσμηση του γάμου σας.
Αυτό πάντως που προτείνω, ειναι να αποφύγουμε τις υπερβολές. Ειδα για παράδειγμα μια φωτογραφία σε ενα ανθοπωλείο, απο εναν γάμο σε κτήμα  κοντα στην θάλασσα, όπου η νύφη ειχε ζητήσει απο τον ανθοπώλη, όστρακα και αχινούς και αστερίες, με αποτέλεσμα ο στολισμός του γάμου να μην ειναι και τοσο για γάμο.
Τα υφάσματα που θα συνδυάσετε με τον ανθοστολισμό πρέπει έχουν και μια αρμονία μεταξύ τους. πρεπει να προσέχετε να συνδυάζετε σωστα ολα τα χρώματα. Και κατι που δεν ηξερα σχετικά με την σημασιολογία των χρωμάτων στα λουλούδια. 
Το κάθε χρωμα συμβολιζει και κάτι. Οπως για παραδειγμα το άσπρο συμβολίζει την αγνότητα, το κόκκινο το πάθος, η καμέλια την πίστη, ο κρίνος την αγνότητα και άλλα πολλά.
Το μόνο σίγουρο ειναι οτι πρέπει να έχετε στο μυαλό σας τι θέλετε να στολίσετε και πόσα χρήματα ειστε διατεθειμένοι να δώσετε για τον στολισμό της εκκλησία και της δεξίωσης.

1 σχόλιο:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω για τον, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνθρωπος και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από αυτόν, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος και μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 και αυτός είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή