Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Οίκος νυφικών

Γεια χαρά σε όλες και όλους. Χθες ήταν μια μέρα με διαρκή αναζήτηση για νυφικό για τον γάμο.
Καταρχήν να σας πω, ότι είχα βρει κάτι εκπληκτικά νυφικά γάμου στο internet και μου άρεσαν πάρα πολύ.
Βέβαια, από το internet και τις φωτογραφίες δεν μπορείς να είσαι σίγουρη ότι θα ταιριάζουν πάνω σου, οπότε αναγκαστικά πρέπει να τα δοκιμάσεις.
Πήγα λοιπόν σε πολλούς οίκους νυφικών και είδα αυτά που μου πρότειναν.
Ξεκίνησα από έναν πολύ γνωστό οίκο νυφικών στην παραλιακή λεωφόρο στην Γλυφάδα. Εκεί είδα διάφορα νυφικά, άλλα αυτό που μου άρεσε ήταν ένα.
Ο μεγάλος μου προβληματισμός, είναι σχετικά με την σχεδίαση και γραμμή του νυφικού. Αν δηλαδή το νυφικό θα είναι κοντό ή μακρύ με ουρά. Το μεν κοντό είναι κάτι πρωτότυπο που δεν φοριέται πολύ σε γάμους, αλλά το μακρύ κλασικό με την ουρά, είναι κάτι πιο εντυπωσιακό, που μπορεί να καλύψει και κάποιες ατέλειες.
Φεύγοντας από την Γλυφάδα, πήγα που αλλού, στο Κολωνάκι. Εκεί είχα κλείσει ραντεβού για το απόγευμα, με δυο οίκους νυφικών και μπορώ αν πω ότι και εκεί μπερδεύτηκα. Βέβαια, η υπεύθυνη σε ένα κατάστημα, μου έδωσε μια πολύ καλή συμβουλή και μάλλον προσανατολίζομαι για κλασικό μακρύ νυφικό. Είδα και ένα που μου άρεσε πολύ, με ένα πολύ μακρύ πέπλο, το οποίο θεωρώ ότι μου ταίριαζε.
Πιστεύω, σε μερικές ημέρες να έχω καταλήξει σε κάτι πιο συγκεκριμένο και να μπορέσω να επιλέξω ένα νυφικό, το οποίο να μου αρέσει πολύ.
Αν κάποιες από εσάς έχετε να μου προτείνετε κάτι, σχετικά με νυφικό, θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου τις εμπειρίες σας από τους οίκους νυφικών.


1 σχόλιο:

  1. Πολύ καλό blogspot.
    Μπορείτε να δείτε και το δικό μου, που ασχολείτε με συμβουλές γάμου.
    Σας περιμένω.
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή